111-ronden: must do voor schaatsers!

111 ronden 2015 start

Schrijf in de agenda: 9 november 23:11. Eens per jaar worden schaatser nerveus, geen natuurijs, maar de originele “111-ronden” komt eraan. En natuurlijk wil je daar als schaatser aan meedoen. Als voorbereiding op de tocht der tochten, het natuurijs, of gewoon omdat het reuze gezellig is! Want het is een prestatietocht, de hoeveelheid rondjes die je rijdt bepaal je zelf, het is jou prestatie!

Ga naar de link om je in te schrijven of druk op de knop rechtsboven. Weer of geen weer, het wordt weer fantastisch!

Deelname is voor HCA-leden gratis, niet leden betalen € 5. Schrijf je alvast in via genoemd formulier en voorkom wachttijden op de baan. Neem een print van de inschrijving mee naar de baan, dan maakt het voor ons wat eenvoudiger.

Veel plezier en laat eens weten wat jou ervaring was!