Een abonnement recreatieschaatsen … iets voor jou?

Wil je wat rustiger aandoen of vind je om een andere reden dat je niet meer op het wedstrijdtrainingsuur past? Dan is een recreatieabonnement misschien iets voor jou. Je traint dan niet meer voor wedstrijden, maar hebt wel een HCA-trainer. Voordeel van een recreatieabonnement is dat je geen licentiekosten meer hebt en dat de uren soms wat rustiger zijn dan een licentie-uur.

Als HCA-lid kun je kiezen uit drie recreatie-uren: Donderdag 1 van 17.00 tot 18.00 uur (ook opengesteld voor publiek), Donderdag 2 (van 18.20 tot 19.20 uur) en Donderdag 3 (van 19.20 tot 19.40 uur).

In de vakanties worden de recreatie-uren opengesteld voor publiek, maar de HCA-trainingen gaan dan gewoon door. Je kunt tijdens de vakanties met je recreatieabonnement op alle publieksuren rijden.