Geslaagde HCA-marathonavond

HCA-marathonjeugd_15-1-11

HCA-marathonjeugd_15-1-11De HCA-marathonavond was zeer geslaagd. Het was een leuke avond voor iedereen: voor degenen die echt om de prijzen streden en voor mensen die al van tevoren vermoedden dat ze wel eens de ‘lantaarndragers’ zouden kunnen zijn.Maar ook voor bijvoorbeeld jonge HCA’ers die nog nooit een wedstrijd hadden gereden, omdat ze dat best wel eng vonden.

De verschillende groepen waren samengesteld op niveau en leeftijd. Dat kon niet verhinderen dat er af en toe ‘een vreemde eend in de bijt zwom’, maar niemand die daar moeilijk over deed. De prijswinnaars gingen naar huis met een doos eieren, een leverworst of een blik erwtensoep, en de rest met een tevreden gevoel. Dat was mede te danken aan onze vrijwilligers in de jurytoren en langs de baan die weer prachtig werk hebben verricht. De uitslagen moeten nog komen, maar als je jezelf in actie wilt zien, kijk dan naar het filmpje dat Rogier Koopman heeft gemaakt op https://www.youtube.com/watch?v=YP7bSZ6AZY4