Eerste wedstrijden dit weekend

Op vrijdag 8 oktober vindt de officiele opening plaats van de Jaap Edenbaan. Vanaf 18.00 uur mogen alle licentiehouders van de Jaap Edenbaan beginnen met een vrije training.

De eerste officiele trainingen beginnen dan op zaterdag 9 oktober.

Vanaf zaterdag worden de abonnementen en licenties uitgereikt. Loop dus voor of na de training even binnen in  de Skeeve Skaes om je abonnement af te halen.

De Oup zal een dezer dagen bij je op de deurmat vallen met alle informatie over het nieuwe seizoen. Kijk verder op de website van de HCA.

De inschrijving voor de eerste wedstrijden van het seizoen is ook al opengesteld via het KNSB-inschrijfsysteem. Ga naar de website van HCA, klik op HCA kalender en dan Open voor inschrijving. Kies de wedstrijd die je wilt rijden en klik vervolgens op open. Dan kan je je inschrijven door het ingeven van je wedstrijdnummer (= je AM-nummer dat op je abonnement staat) en je emailadres. De inschrijving is goed verlopen als je op dat emailadres een bevestigingsmailtje krijgt.

Op zaterdag kunnen zich inschrijven de categorien Junioren C t/m masters in AM002. Mogelijk wordt deze wedstrijd samengevoegd met de wedstrijd AM001 in het eerste blok om 19.30 uur.

Op zondagmorgen kunnen alle categorien vanaf pupillen t/m masters inschrijven in AM003 voor de korte afstanden.

Op zondagavond kunnen de categorien Junioren C t.m masters een supersprint rijden in AM004.

Op woensdagmiddag 16.30 uur kunnen ALLE pupillen inschrijven in AM006.

Voor de (nieuwe) leden die hun AM-nummer nog niet kennen:

Ga naar www.knsb.nl, klik dan onder ACTIEF op de witte letters SARA Database. Typ je naam in in het vakje boven Zoek. Dan komt je wedstrijdnummer op het scherm te staan.

Veel succes maar vooral veel schaatsplezier.