Verlate opening ijsbaan en de consequenties voor de marathoncyclus

inschrijving
inschrijvingAMSTERDAM – Ondanks het feit dat er deze week niet geschaatst kan worden op de Jaap Edenbaan, moet de inschrijfavond voor deelnemers aan de Marathon Competitie, op woensdag 13 oktober om organisatorische redenen doorgaan.

Wij verzoeken u dan ook dringend  om woensdagavond 13 oktober vanaf 20.00 uur in te schrijven in de Skeeve Skaes, we moeten de geplande wedstrijd cyclus handhaven en kunnen e.a niet verschuiven, alles moet klaar zijn voor de 1e wedstrijd op 20 oktober, we moeten dan nl de systemen testen voor de landelijke wedstrijd op 23 oktober.

Het plan was dit te doen op 13 oktober en 20 oktober, doch 13 oktober komt te vervallen. (Tenzij we als er ijs ligt  van de directie  mogen testen met een proefmarathon zoals het plan was, is eigenlijk wel nodig i.v.m de landelijke wedstrijd. Ik ga dat zeker vragen is al eens eerder voorgekomen.)

U begrijpt en heeft dat gemerkt, dat we als organisatie de afgelopen weken keihard hebben gewerkt om alles administratief in orde te krijgen, maar uw definitieve inschrijving is van groot belang en om al het werk door niet te komen op de inschrijfavond te niet te doen, dat wilt u toch niet op uw geweten hebben. Ook nieuwe aanmeldingen dienen te komen met transponder en abonnement.

Heeft u nog geen transponder dan kunt u deze bestellen op deze link.

Kijk ook de vernieuwde website van de baancommissie https://www.baancommissieamsterdam.nl/