Gewestelijk kampioenschap jeugdmarathon NHU

Op donderdagavond 30 December is op de natuurijsbaan te Middelie het gewestelijk kampioenschap marathon voor pupillen B en A en voor junioren C, B en A gereden. Diverse HCA-ers hebben aan dit sfeervolle en goed georganiseerde evenement deelgenomen. De HCA jeugd deed het weer goed. Kampioen bij de jongens B-pupillen werd met overmacht Jochem van Lith. Zilver was er voor Hanno Dahmen(JPA), Levi Tindal(JJC) en Elaine Jansen(MJB).  Eervolle vermeldingen waren er voor Anna van den Bos 4e (MP’B’), Kristie van Leest 5e (MPB) en Jelle de Boer 4e (JPA). Jammer genoeg kwam Myrte Sandu(MPA), in kansrijke positie,  in de laatste bocht voor de finish ten val.
Ga voor alle uitslagen en foto’s naar  https://www.ijsclubmiddelie.nl/