HCA jaarvergadering op 24 september

Beste leden, De corona heeft heel wat in de war gegooid, zeker bij het schaatsen maar ook bij de vele ledenvergaderingen die er bij alle verenigingen gepland stonden.

Wij willen toch nog kort voor de start van het seizoen onze uitgestelde vergadering houden. We hopen die te kunnen houden in BOVEN NUL op de JE baan (trap omhoog bij de ingang van de hal).
We willen daarom graag weten of u van plan bent te komen, dit i.v.m. de ruimte en alle regels die daaromtrent afstand e.d. gelden.

Mail daarom even aan Willem Heikoop ALLEEN als u komt.  (willem@sv-hca.nl) of gebruik het formulier rechtsboven op de startpagina van de site.
We kunnen dan eventueel ergens anders naar toe verhuizen mocht dat nodig zijn.

In de bijlage vindt u de stukken terug. Mijn voorwoord was al van eind juli maar dat laten we zo, de latere verzending heeft te maken met de ” even afwachten houding” die velen op dit moment maar hanteren.  Het lijkt erop dat de geldende regels van nu voorlopig gelukkig nog gelden, mocht het anders worden hoort u het uiteraard.

De BGA is op dit moment druk bezig met de directie van de ijsbaan hoe om te gaan met alle regels voor het komende seizoen m.b.t. de coronaregels, de vergadering van de BGA vindt trouwens plaats op 17 september (ook uitgesteld) en we hebben dus daarna het laatste nieuws. Het ziet er nu zo uit dat de ijsbaan met wat aanpassingen gewoon open zal gaan. Uitval door corona zal in ieder geval door de JE baan worden gecompenseerd, maar laten we hopen dat het niet zo ver komt.

Blijf gezond en pas op,

met vriendelijke groeten

namens het gehele bestuur,
Albert Gerritsen

LS. Klik op onderstaande knop om de stukken te downloaden.

Over Albert Gerritsen 64 Artikelen
Albert is een manus van alles en doet enorm veel vrijwilligerswerk. Naast voorzitter van de HCA doet hij hetzelfde bij de Baancommissie, de kampeervereniging "De Golfbreker" en blaast hij driftig mee in de locale fanfare.