Inschrijving Waterman Trofee open

Op het programma van zondagavond 20 november staat voor de 37e keer de wedstrijd om de Nico Waterman Trofee, waarin koppels in een omnium van drie wedstrijden (een afvalrace en puntenkoersen) rijden om een plaats in de finale. De editie 2010 werd gewonnen door het koppel Luis Veen en Yoeri Lissenberg.
Inschrijven van koppels kan door een e-mail naar Henk Veen te sturen. Je kunt een eventuele voorkeur voor een beennummer aangeven.
Wacht niet tot het laatste moment: want vol = vol.