Kees Jan Kroon herdacht op 26 augustus a.s. met Kippy Memorial fietstochten van 55 en 100 km

Kees Jan Kroon
Kees Jan KroonHet is inmiddels al weer bijna 7,5 jaar geleden dat ons talentvolle HCA-lid Kees Jan Kroon uit Wilnis volkomen onverwachts een einde aan zijn leven maakte. Hij was net 17 jaar geworden.

A.s. zondag 26 augustus wordt voor de eerste keer een herdenkingsrit op de fiets gereden. Het evenement heeft de naam Kippie Memorial gekregen.

Het heeft als startplaats de parkeerplaats van de begraafplaats Ringdijk 4 in Wilnis. Aanvang is om 8.30 uur, de start is om 9.30 uur. In dit uur is er de mogelijkheid het graf van Kees Jan te bezoeken en de familie te spreken. Er zijn twee afstanden 100 km en 55 km met ervaren voorrijders en verschillende snelheden. Deelnemen is gratis maar denk er wel aan: meerijden is voor eigen risico.

Je kunt je opgeven via www.skatinglink.nl/kippiememorial2012.html maar op de dag zelf kun je je ook gewoon aanmelden.