SkateAthlon de Ronde Venen op 2 september a.s.

SkateAthlon nieuw

SkateAthlon nieuwVan SkatingLink ontvingen wij de volgende uitnodiging:

Geachte schaatsers, ploegvertegenwoordigers en ploegleiders,

Op zondag 2 september 2012, zal de eerste editie van de Officiële Nederlandse SkateAthlon plaatsvinden in de gemeente De Ronde Venen (Wilnis, Utrecht). Deze wedstrijd bestaat uit 5 km hardlopen, 18 km wielrennen en 20 km skeeleren. Het deelnemersveld bestaat uit liefhebbers, landelijke en internationale marathonschaatsers en skeeleraars. Deze zullen over een zwaar parcours strijden om de vacante titel en een mooie prijzenpot.

Prijzenpot staat op:

Heren (A, B en C-rijders)
Eerste plaats € 750,-
Tweede plaats € 500,-
Derde plaats € 250,-

Dames
Eerste plaats € 400,-
Tweede plaats € 250,-
Derde plaats € 100,-

Masters en niet licentiehouders
Eerste plaats € 100,-
Tweede plaats € 75,-
Derde plaats € 50,-

Junioren (16 jaar t/m 19 jaar)
Eerste plaats € 100,-
Tweede plaats € 75,-
Derde plaats € 50,-

Inschrijven kan via www.skateathlon.nl. Kosten zijn € 12,50 per persoon. Na inschrijving zal een bevestiging volgen met betaal instructies.
Startnummers worden vrijgegeven na ontvangst van de betaling.

Ook bieden wij de mogelijkheid in één keer als team in te schrijven. Dit kan via info@skateathlon.nl.

Met sportieve groet,

SkateAthlon, Nederland