Mats Siemons naar TalentNED

Na de selectie van Serge Yoro afgelopen seizoen in de ploeg van Jumbo/Lotto, is Mats Siemons opgenomen in het team van TalentNED. TalentNED slaat een nieuwe weg in en wil onder leiding van directeur Gerard Kemkers en oud HCA coach Rutger Tijssen, samen met trainer Robin Derks, jonge sporters (naast schaatsen ook fietsen) helpen om hun talent duurzaam te ontwikkelen. Het is dan ook een grote eer voor Mats dat hij gescout is om juist bij dit team te mogen aansluiten!

Na HCA, de C-selectie, de Baanselectie en het RTC Haarlem nu dus de volgende grote stap!

MATS SIEMONS VAN HARTE GEFELICITEERD EN VEEL SUCCES TOEGEWENST BIJ DE TALENTED JUNIOREN PLOEG!

Over Albert Gerritsen 64 Artikelen
Albert is een manus van alles en doet enorm veel vrijwilligerswerk. Naast voorzitter van de HCA doet hij hetzelfde bij de Baancommissie, de kampeervereniging "De Golfbreker" en blaast hij driftig mee in de locale fanfare.