Sluiting Jaap Edenbaan

Het winterseizoen heeft een abrupt einde gekregen door de maatregelen omtrent de corona-crisis. De laatste 10 dagen van het reguliere seizoen vervielen door de verplichte sluiting van de Jaap Edenbaan. Ook nu nog werken die maatregelen door, we mogen niet gezamenlijk sporten en zelfs met de racefiets op pad wordt afgeraden.

Iedereen die deze mail ontvangt staat ingeschreven als lid van de HCA. Zoals jullie (moeten/kunnen) weten is dat een doorlopend lidmaatschap. Dus zonder bericht ben je ook volgend seizoen nog lid van de HCA. Als je dat lidmaatschap wilt opzeggen omdat je volgende winter niet meer wilt schaatsen bij de HCA dan moet je dat kenbaar maken door een opzeggingsbericht naar mij te sturen. Dat bericht moet uiterlijk 1 juni bij mij binnen zijn. Want dan kan ik je nog tijdig afmelden bij de KNSB. Als ik die afmelding niet op tijd kan doen loopt je lidmaatschap bij de KNSB ook door en daar zit voor de HCA ook een contributie aan vast.

Uiteraard hoop ik dat iedereen gewoon door gaat met schaatsen, maar er kunnen soms redenen zijn om dat niet meer bij de HCA te doen. Stuur dan die mail en wil je daar dan in aangeven waarom je opzegt. Dat wil het Bestuur graag weten.

Over de zomertrainingen is ook nog niets te zeggen. Zodra daar meer over bekend gemaakt kan worden zal het Bestuur met mededelingen komen.

Ondanks alles wens ik iedereen een mooie zomer toe.

Met vriendelijke groet,
Bart Postma
Tel 0252-374586/06-46308866

Ledenadministratie@sv-hca.nl

Over Bart Postma 12 Artikelen
Bart heeft lang allerlei vrijwilligerstaken binnen de HV+CA gedaan. Helaas is Bart daar eind 2023 mee gestopt.