Clubkampioenschappen 7 maart 2020

Een naar abrupt en ongezellig einde van het schaatsseizoen 2019/2020.

Ik wil toch de resultaten van een zeer gezellige clubavond U niet onthouden.

Wij, als HCA, hadden nog het geluk dat wij op 7 maart ons clubkampioenschap hadden gepland. Het was wel jammer dat er meer ruimte is voor HCA deelnemers maar voor deze leuke gezellige clubwedstrijd dan sommige toch elders aan de start staan.

Het gevolg was wel dat diverse families kwamen vragen om er één

wedstrijd van te maken  i.p.v. de kampioenschappen, zoals gebruikelijk in 2 blokken te verdelen. De ouders en kinderen zien vaak elkaar niet rijden of kunnen niet bij de prijsuitreiking aanwezig zijn omdat kind of ouder wedstrijd aan het rijden is..

En hoewel al de lijsten klaar lagen om opgehangen te worden hebben we toch de boel in een kwartier anders kunnen inkleden en gehoor kunnen geven aan het verzoek van een aantal enthousiaste schaatsfamilies. We hadden er ook qua tijd ruimte voor en ieder wachtte geduldig, dank daarvoor.

Ik moet zeggen 1 prijsuitreiking na afloop gaf daarbij voor ons als club ook wel een heel gezellige afsluiting die anders nog wel eens verdeeld wordt doordat een groot deel van de mensen de pupillen prijsuitreiking moet missen.

Ik denk dat het voor ieder zeker zo gezellig was en ja eigenlijk voor ons ook, we bleven (bijna) allemaal nog even nazitten.
We gaan volgend jaar maar eens kijken wat handig en wenselijk lijkt. Dit jaar was het in ieder geval een goede oplossing hoorde ik van velen.

Danielle heeft van alle “huldigingen foto’s gemaakt en u ziet op sommige podia was nog wel wat ruimte geweest voor clubleden, doe volgend jaar gewoon mee in Amsterdam, we hadden nog lekker weer ook en in Heerenveen is ieder al vaak genoeg geweest. Een enkele foto is er niet geheel scherp uitgekomen maar Danielle dat zij je vergeven, fijn dat ze gemaakt zijn.

Jaap bedank ik vast bij voorbaat dat hij alles weer top op de site wil zetten. We houden u op de hoogte hoe het volgende seizoen van start gaat, voorlopig zijn andere zaken van groter belang.

Over Albert Gerritsen 64 Artikelen
Albert is een manus van alles en doet enorm veel vrijwilligerswerk. Naast voorzitter van de HCA doet hij hetzelfde bij de Baancommissie, de kampeervereniging "De Golfbreker" en blaast hij driftig mee in de locale fanfare.