Van Albert Gerritsen, voorzitter HCA

Ilpendam, 24 september 2017,

Beste leden ,

Start seizoen 2017/2018
Het schaatsseizoen staat weer voor de deur, de baan zal op tijd klaar zijn en dan hopen we in ieder geval nu weer op een goede ijsvloer. We vergeten dan maar even het afgelopen jaar met onze ‘noodbaan’: dat was met recht behelpen en dat voor iedereen. Gelukkig konden we schaatsen, al ging dat soms wel (letterlijk) met hindernissen gepaard.

Training
Het is jammer dat er zo weinig leden gebruikmaken van de mogelijkheden ‘s zomers gezellig met elkaar te trainen: skeeleren in Baambrugge, looptraining ‘s maandag bij de JE baan o.l.v. Willem Heikoop en ‘s woensdags in het bos bij Henk Veen. Er is gelegenheid genoeg en ik begrijp dat de tijden niet altijd uitkomen. Ik weet dat er ook op dinsdag een groep traint in het Amstelpark, hartstikke leuk en misschien moeten we daar wel wat mee voor de toekomst.

Maar nu gaan we eerst weer beginnen aan de core business van de HCA , het hard of wat langzamer rijden op de schaats. De trainers zijn er klaar voor. De groepen worden weer ingedeeld en dan kunnen we van start. Indien er wijzigingen in de groepen moeten plaatsvinden, bespreek, dat dan eerst met de trainers!!!!

Kleding
De bekende kleding (jacks, marathonpakken en eerdaags ook de lycra-wedstrijdpakken) liggen klaar bij Hyro Sport op de Middenweg 161, het adres van onze sponsor. We hebben deze kleding besteld en u kunt daar passen.
De prijzen van deze HCA-kleding zijn al inclusief alle kortingen die we als HCA hebben, ook de 10 % is er dus al af.
U kunt ook online bestellen als u de maat weet; Klik vervolgens op het jasje en u ziet de keuzemogelijkheden. Maar handiger is het om even langs te gaan.

NOTEERT U VAST 14 FEBRUARI; DAN GAAT DE HCA WEER NAAR THIALF HEERENVEEN.

We zijn ook aan het kijken om, net als vorig jaar, een keer naar Leeuwarden te gaan op een zaterdagavond, u hoort z.s.m.

Ik wens u allen weer een goed schaatsseizoen en verwacht dit jaar in ieder geval beter ijs zonder uitvaldagen.

Met vriendelijke groeten,

Albert Gerritsen