Van de voorzitter: de jaarvergadering

Albert Gerritsen

Ilpendam, mei 2014  Beste leden, De jaarvergadering van de HCA komt weer snel naderbij. Op de site is de datum al een tijdje vermeld, zodat u uw agenda voor die avond heeft kunnen blokkeren. Wij hopen natuurlijk altijd weer op een (nog) betere opkomst dan het jaar ervoor. We hebben onze algemene vergadering voor de pauze en na de pauze borrelen we nog even gezellig na.

We hebben ook nog een mooi discussiestuk, waar we misschien dan nog even over van gedachte kunnen wisselen, maar wel op een gezellige informele wijze. Geen spreker zult u zeggen. ?
Wij willen daarover graag weer eens met de aanwezigen van gedachte wisselen en is er misschien een goed idee voor volgend jaar, dan moeten we dat zeker doen.

Het uitnodigen van onze topper langebaan en marathon van dit moment had een aantal vergaderingen geleden echter geen noemenswaardige hogere opkomst tot gevolg en dat was toch wel onze doelstelling. Maar ik moet zeggen: de wel aanwezigen hebben beide jaren genoten van hun aanwezigheid en dus gaan we is wat ideeën peilen, voor volgend jaar dan maar.

De vergadering is dit jaar wat vroeger dan u gewend bent , omdat onze penningmeester op een welverdiende vakantie gaat en ondergetekende na deze vergadering ook snel weggaat gedurende een aantal weken.
Een datum na dit alles werd wel wat erg laat.

Bos-, skeeler- en fietstrainingen:
De trainingen zijn wat betreft het skeeleren / fietsen alweer van start gegaan en de bostraining begint op 12 mei ook alweer. Nadere informatie hieromtrent vindt u op de website.

Mocht u niet in de gelegenheid zijn onze jaarvergadering bij te wonen, dan wens ik u in ieder geval een prettige vakantie toe en hopelijk veel en goed zomerweer. Tot ziens op één van de trainingen of weer in oktober op het ijs.

Albert Gerritsen
voorzitter.

Over Albert Gerritsen 64 Artikelen
Albert is een manus van alles en doet enorm veel vrijwilligerswerk. Naast voorzitter van de HCA doet hij hetzelfde bij de Baancommissie, de kampeervereniging "De Golfbreker" en blaast hij driftig mee in de locale fanfare.