Consult of fietstest bij GOED-sportarts 16 mei a.s.

GOED Schellingwoude 001

Bericht van GOED Schellingwoude: Beste mensen, bij deze willen we jullie leden graag informeren over de mogelijkheid om onze sportarts Valentijn Rutgers te consulteren en-of een fietstest te doen. Vrijdag 16 mei is de eerstvolgende mogelijkheid.

Valentijn heeft veel ervaring en affiniteit met schaatsen en wielrennen en was onder andere chef van de medische staf bij de Olympische Spelen in Nagano.

Wat ons betreft een GOED idee om fit & gezond aan de zomertrainingen te beginnen:-)

GOED Schellingwoude 001