Wielertijdrit Women on Tour

Woman_on_Tour

Woman_on_TourOp woensdag 29 juni om 19.30 uur start de wielertijdrit Women on Tour. Het is een individuele tijdrit voor mannen en vrouwen. De wedstrijd vindt plaats langs het Amsterdam-Rijnkanaal (zuidkant van Driemond, onder de brug van de Provinciale Weg). Afstanden: 10 km vrouwen, 20 km mannen. Deelname: 10 euro. De opbrengst gaat naar Artsen zonder Grenzen. Uiteraard zijn grotere donaties welkom. Aanmelden vóór 27 juni : Aimeestroink@gmail.com  of op locatie tot 19.15 uur.

Organisatie: Aimee Stroink (Team Women on Tour) i.s.m. WTC De Amstel en TFC Weesp.

Men probeert van elke deelnemer  een actiefoto te maken, deze foto’s zullen na afloop van de wedstrijd op internet verschijnen. De volledige opbrengst zal worden gedoneerd aan Artsen zonder Grenzen via het team Women on Tour dat van 28 augustus t/m 4 september de Tour for Life 2011 fietst (in 8 dagen een afstand van 1.250 km en 19.000 hoogtemeters).

Meer over het werk van Artsen zonder Grenzen op www.artsenzondergrenzen.nl

Meer over de Tour for Life is te vinden op www.tourforlife.nl

Meer over het team van Aimee Stronk is te vinden op www.womenontour.nl

Via de laatste 2 sites kun je ook direct geld overmaken.