Zomerprogramma en Winterevaluatie

Hieronder vindt u informatie over het trainingsprogramma van HCA in de zomer. Daarnaast nodigen we u van harte uit om de trainingen van de afgelopen winter te evalueren. Uw mening vinden wij belangrijk!!!

Zomerprogramma

Looptrainingen

U heeft de oproep van Udo Meijer kunnen lezen. Het is weer tijd om (opnieuw) aan de conditie te gaan werken; het zou fijn zijn als u zich massaal aanmeldt. Leuk voor de trainers, leuk voor de club, goed voor u conditie en bovendien gezellig, weet ik van vroeger ook nog wel. Er is een trainer voor de volwassenen en Daniëlle heeft weer een aparte trainster geregeld voor de jeugd, dus wat let u.

Skeelertrainingen
Tevens is er weer op dinsdag ons skeeleruurtje in Baambrugge, waar u fijn aan de techniek kunt schaven. Schikt de dag u niet, meld dit dan even. Kunnen we kijken naar een oplossing op een andere dag.

Winterevaluatie

We hebben een lange natte winderige winter achter ons liggen: ijs eruit, week langer open, ja, de Jaap Eden ijsbaan zit vol verrassingen.

Uw mening vinden wij belangrijk!!!
Het bestuur is wel benieuwd hoe u de wintertrainingen hebt ervaren. Een aantal vragen komen bij mij op:

1. De trainingsgroep
Vond u de groep waarbij u was ingedeeld gezellig? Was die te groot of te klein? Vond u het leuke trainingsprogramma’s? Waren die te licht of te zwaar, afwisselend genoeg?

2. De trainingsavond
Zou u nog op een andere avond willen trainen dan die er nu door de HCA worden aangeboden?

Laat ons al het bovenstaande weten!!! Misschien kunnen we er wat mee (aan doen).

U krijgt op korte termijn van Bart Postma een mail en ik verzoek u die terug te sturen met uw bemerkingen, zowel als u tevreden bent of als u zaken verbeterd wil zien. Stuur deze mail terug naar het volgende e-mailadres: voorzitter.hca@gmail.com

Vast bedankt voor uw medewerking en veel trainingsplezier, waar dan ook!

NB
Noteert u ook vast de datum van onze jaarvergadering: 19 mei in de Poelster in Amstelveen, Doorweg 2.
U aanwezigheid wordt zeer op prijs gesteld en u weet meteen wat er leeft binnen onze vereniging.
Misschien wilt u zelfs wel een steentje bijdragen?

Met vriendelijke groeten,

Albert Gerritsen