Aankondiging Hogerop Women Cup 2017

Beste Dames, Met veel vreugde kondigen wij de 14e editie van de Hogerop Womencup aan die wordt gehouden op de Jaap Edenbaan op zaterdagavond 4 februari 2017 om 19.30 uur. Net als vorig jaar gaan we een 500 en een 1000 meter rijden en ook nu geldt, ervaring is niet nodig.

Inschrijven voor licentiehouders kan hier vanaf 15 januari.
Niet-licentiehouders kunnen zich nu al aanmelden door een mail te sturen aan: hogeropwomencup@gmail.com

De inschrijving sluit op dinsdag 31 januari 2017 om 24.00 uur of wanneer het maximaal aantal inschrijvingen is bereikt.

Wij hopen jullie allen weer te mogen begroeten op deze toch wel memorabele avond waarop menig dame de kans krijgt om een langebaanwedstrijd te kunnen rijden.

Tot snel!