Anna van den Bos rijgt ook bij het inline-skaten de successen aaneen! Update

Anna vd Bos Ned kampioen 300m skeeleren

Anna vd Bos Ned kampioen 300m skeelerenOns HCA-lid Anna van den Bos is ook in het inline-skaten zeer succesvol. Vrijdag werd zij bij het Nederlands Kampioenschap Inline-skaten op de baan in Purmerend bij de kadetten Nederlands kampioen op de 300 meter en won zij de afvalkoers. Gisteren werd zij 1e op de 500m en won ze de puntenkoers. Helaas is de slotdag vandaag in het water gevallen. Anna zou de 1000 meter en de aflossing rijden. Op dit moment is nog niet bekend wanneer deze dag wordt ingehaald.

Al eerder, met Pasen, behaalde zij een prachtige plek bij de eerste wedstrijd om de Europacup in Zuid-Frankrijk. In de categorie Cadettes (14 & 15 jarigen) streed Anna met 82 leeftijdsgenoten uit heel Europa om de ereprijzen. Ze wist zowel in het sprintklassement als in het lange-afstand-klassement van de Europacup een derde plaats te veroveren. Ook in het eindklassement van de ‘Trois Pistes’ veroverde Anna een derde plaats. Klik hier voor een mooi verslag met fraaie foto’s in de Zaanse Sportkrant.

Anna, gefeliciteerd met deze mooie prestaties!