Doe je mee met de IJSTIJD Winterspelen?

BeekevWingaarden-Ambassadeurs IJSTIJDlinksvoor

BeekevWingaarden-Ambassadeurs IJSTIJDlinksvoorBij ICE Amsterdam op het museumplein worden op vrijdag 17 januari van 17.00 tot 18.00 uur de voorrondes voor de IJSTIJD Winterspelen georganiseerd. Het gaat om de disciplines ijshockey en langebaan voor kinderen van 10 tot 14 jaar. De 10 beste kinderen in de verschillende leeftijdscategorieën mogen op zaterdag 2 februari mee doen met de Landelijke Winterspelen  op de (tijdelijke) ijsbaan in het Olympisch Stadion.

Dus heb je zin om met mijn team mee te doen met de landelijke wedstrijden in het Olympisch Stadion en te strijden tegen de 21 andere teams uit het land?

Kom dan naar de voorrondes bij ICE Amsterdam op 17 januari. Zie ook https://www.schaatsen.nl/ijstijd/ijstijd-winterspelen

De voorrondes worden georganiseerd door Duosport en het gaat zeker heel gezellig worden.

Mocht je nog vragen hebben of meer informatie willen ontvangen, dan kun je me ook een mailtje sturen of even bellen.

beekevanwingaarden@xs4all.nl of 06 135 31 728

Groetjes Beeke van Wingaarden