HCA-jeugd doet het goed in marathons

De pupillen en junioren C van HCA staan na vijf marathonwedstrijden op mooie plaatsen. Bij de Jongenspupillen B staat Tom Jonkmans met 42 punten op de 2e plaats. Bij de Meisjes voert Anna van den Bos het klassement aan bij de A-pupillen met 50 punten. Bij de B-pupillen bezet Didi van Veen de 3e plaats met 32 punten. Zij heeft een wedstrijd minder gereden. Pupil C Femke de Boer voert in haar categorie het klassement aan met 43 punten. Maud Rijnbeek staat op de 2e plaats met 30 punten. Zij heeft slecht 3 van de 5 wedstrijden gereden en is dus bezig met een snelle opmars. Junior C Sjoerd de Boer staat met 25 punten op een 5e plaats. Hij heeft een wedstrijd minder gereden.