ANNA VAN DEN BOS WINT NK MARATHON C-JUNIOREN!

Anna vd Bos 1e C NK Jeugdmarathon16 juichend over de streep

C-junior Anna van den Bos geeft gisteren een geweldige prestatie geleverd. Op de Kardinge-ijsbaan in Groningen heeft ze het Nederlands Kampioenschap Jeugdmarathon gewonnen. Op de eindstreep klopte ze Kim Talsma en Savannah Audier. Proficiat, Anna! Klik hier voor een reactie van Anna op Schaatsen.nl.

Anna vd Bos 1e C NK Jeugdmarathon16 podium middenachterAnna vd Bos 1e C NK Jeugdmarathon16 podium

Van de andere HCA-jeugdleden die meededen, werden de meisjes A-pupillen Yael Prenger en Femke de Boer respectievelijk 8e en 23e. Jongenspupil A Mats Siemons haalde de 15e plek. A-pupil Daan van der Vliet haalde helaas de finale niet. Bij de B-pupillen werden Simon de Smit en Nick Luijten respectievelijk 7e en 12e. C-junior Robin de Smit werd 33e. Sjoerd de Boer werd bij de junioren B 23e. Allemaal gefeliciteerd!

Klik hieronder voor de uitslagen:

meisjespupillen A

jongenspupillen A