De HCA-senioren in de baancompetitie Marathon 2015/2016

De C1 kent slechts één HCA’er. Matthijs Hondeveld staat in het tussenklassement op plek 9. De deelname van HCA’ers is wel groot bij de C2. Aan de laatste wedstrijd (5-2-16) deden zes HCA’ers mee. Ze eindigden op de plekken: 2. Bobbie Hondeveld (1, gaat dik aan de leiding!), 3. Rutger Beekhuis (16), 4. Serge Yoro (31), 5. Suzanne Mulder (17), 9. Philip van Aerssen (3) en 14. Jaap-Willem Kleiwegt (11). Tussen haakjes staat hun plek in het tussenklassement.*

HCA’ers die niet aan de laatste C2-wedstrijd meededen zijn:Sjoerd de Boer (9), Gijs Heineke (23), Berend Schols (29), Wibo Elink Schuurman (30), Robbert van Holstijn (36) en Martijn Goedhart 42).

Aan de laatste wedstrijd van de C3 deed slecht één HCA’er mee. Matthis Polman werd 4e (8). Thomas Timmerman staat een plaatsje voor hem in het tussenklassement (7).

*Graag doorgeven als ik iemand vergeten ben.