Finale jeugdmarathons seizoen 2013-2014

Afgelopen woensdag 5 maart werden de finales van de jeugdmarathons verreden. De HCA-jeugd deed het weer goed. Gefeliciteerd allemaal!

Bij de Jongenspupillen behaalde B-pupil Tom Jonkmans een mooie 6e plaats. De nieuwelingen Finn Akkermans (B), Simon de Smit (B) en Luca Pastor (C) reden pas mee, dus zij konden nog niet veel punten halen. Ze werden respectievelijk 21e, 24e en 27e.

Bij de Meisjespupillen werd A-pupil Anna van den Bos winnaar. Maud Rijnbeek (C) behaalde een mooie 5e plek, Dido van Veen (B) werd 9e en Femke de Boer (C) 10e. Laura Dodeman (C) en Daan Louwerse (C) reden slecht twee en één wedstrijd. Zij werden respectievelijk 14e en 18e.

Sjoerd de Boer werd 2e bij de C-junioren. Pijke Steenhuis en Serge Yoro reden slechts twee wedstrijden en werden 7e en 8e.