Frerik Scheffer prachtige 2e plek op NK-sprint A-junioren

Frerik Scheffer2Frerik Scheffer heeft na een sterke tweede dag een prachtige 2e plek behaald op het NK-Sprint voor A-junioren dat afgelopen weekend in Enschede werd gehouden. Op de 1e dag legde hij de 500m af in 38.04 en de 1000m in 1.15.09. Op zondag zette hij achtereenvolgens 37.58 en 1.14.32 neer. Met die laatste tijd werd hij 1e op de 2e 1000m. In het eindklassement moest Frerik Cornelius Kersten voor laten gaan die drie keer 1e werd en alleen op de laatste afstand twee rijders voor zich moest dulden. Klik hier voor de uitslagen.

Wil je Frerik in het echt zien rijden, kom dan naar de HCA-clubkampioenschappen op 15 maart a.s. Er doen nog meer toppers mee, dus het belooft een mooie avond te worden.