Finalewedstrijden Jeugdmarathon op 5 maart a.s.

Gisteren zijn al weer de voorlaatste jeugdmarathons gereden. De finalewedstrijden worden gereden op 5 maart a.s. Voor sommigen kan het nog spannend worden, want het puntenverschil met degenen vóór of achter hen is vaak maar 1 punt.

Bij de jongenspupillen staat B-pupil Tom Jonkmans 6e met slecht 1 punt voorsprong op Wieger Gobel van de Amstelbocht. B-pupil Finn Akkermans en C-pupil Luca Pastor doen sinds kort mee en hebben toch al punten gehaald.

A-pupil Anna van den Bos staat in haar laatste jaar als pupil bovenaan bij de meisjespupillen. Ze heeft alle marathons gewonnen. De C-pupillen Maud Rijnbeek en Femke de Boer hebben niet alle wedstrijden gereden. Ze staan respectievelijk 5e en 10e. B-pupil Dido van Veen bezet de 9e plek. De rijders die nu op plek 6 t/m 10 staan ontlopen elkaar niet veel qua punten, dus dat kan nog spannend worden. C-pupillen Laura Dodeman en Daan Louwerse staan meer naar achteren in het klassement, maar ze hebben dan ook maar 2 respectievelijk 1 wedstrijd(en) gereden. Toch hebben ze punten gehaald.

Bij de jongensjunioren bezet C1-junior Sjoerd de Boer de 2e plaats met slechts 1 punt voorsprong op David Groot van de Viking Weesp. C2- en C1-junior Pijke Steenhuis en Serge Yoro staan respectievelijk 7e en 8e. Zij hebben slechts 2 wedstrijden gereden.

Maak er allemaal een mooie finale van!