Tonny van Vliet derde in eindklassement 6-banentoernooi

De laatste wedstrijd van het 6-banen-toernooi afgelopen zaterdag in Hoorn had een mooi eindresultaat voor de HCA-masters. Tonny van Vliet eindigde in de laatste wedstrijd over 50 ronden op de 18e plaats en eindigde daarmee in de top van het eindklassement. Hij werd 3e. In de finalewedstrijd werd Kees Hooft 2e. Hij werd daarmee 14e in het eindklassement. Jan Hubert haalde de 9e plaats en werd in het eindklassement 32e.

In het eindklassement zien we verder Bram Biesterveld op de 24e plaats, Kees Mooijer op de 34e plaats, Harco Haagsma op de 40e plaats, Ron Hugtenburg op de 50e plaats en Elwin Swinkels op de 59e plaats.