Jouke Hoogeveen 3e bij 14e wedstrijd KPN Marathoncompetitie

Jouke Hoogeveen 3e KPN marathon Tilburg

Jouke Hoogeveen 3e KPN marathon TilburgBij de 14e competitiewedstrijd van de KPN-marathoncompettie op 10 januari in Tilburg is Jouke Hoogeveen 3e geworden. De rijder van De Haan Westerhoff ontsnapte met oud-ploeggenoot Mats Stoltenberg en latere winnaar Bart de Vries uit een kopgroep van 13 rijders die een ronde voorsprong hadden genomen. De drie lukt het om nog een ronde voorsprong te nemen. In de eindsprint kon langeafstandsrijder Jouke het niet bolwerken tegen de andere twee.

Klik hier voor de uitslag.

Voor een wedstrijdverslag op schaatsen.nl klik hier.