Plaatsingen van HCA’ers voor het NK Allround Junioren

Tijdens de regioselectiewedstrijden op 9 en 10 januari jl. heeft C-junior Anna van den Bos (4e) zich rechtstreeks geplaatst voor het NK-Allround voor Junioren dat op 13 en 14 februari in Alkmaar wordt gehouden. Rechtstreekse plaatsing lukte de A-junioren Myrte Sandu (4e) en Hanno Dahmen (6e) net niet, ondanks hun goede klassering in de eindrangschikking. De selectiecriteria zijn gebaseerd op een combinatie van rangschikking op de sleutelafstand en het klassement. Myrte en Hanno krijgen nog wel de mogelijkheid om zich alsnog te plaatsen tijdens de landelijke selectiewedstrijden in Leeuwarden op 23 en 24 januari. Ook junior A Jelle de Boer (12e) mag het dat weekend nog eens proberen.

Bij de junioren B vielen Willemijn van der Vlugt (30e) en Jochem van Lith (32e) helaas af.

Klik hier voor de uitslagen van de junioren C, hier voor de uitslagen van de junioren B en hier voor de uitslagen van de junioren A.

Klik hier voor de plaatsingslijsten.