Marathonkampioenschap van Amsterdam: even zeuren …

Je organiseert een kampioenschap van Amsterdam op schaars ijs, er komt een jury, je hebt 400 potentiële deelnemers, je zorgt voor bekers voor de winnaars, je zorgt voor ca. 80 prijzen voor de tussensprints, je hebt het duidelijk en tijdig bekend gemaakt, het is mooi weer, kortom alles is goed geregeld en kost tijd en energie. Dan is het wel teleurstellend dat er slechts 60 deelnemers waren. Alle 340 anderen waar waren jullie?????

Maar goed je hebt dan 60 deelnemers die maken er een leuke wedstrijd van, sprinten om de premies (in natura) en je ziet een leuke wedstrijd blije gezichten en een goede sfeer. Dus voor 60 deelnemers een geslaagde avond en verrassing: voor iedereen een prijs beschikbaar gesteld door de Skeeve Skaes.

Woensdagavond 19 maart de laatste competitiewedstrijd voor de Masters en daarna prijsuitreiking (de laatste in de Skeeve Skaes) en tevens uitreiking van het prijzengeld van het clubkampioenschap. Ik hoop op nog een spannende avond met veel deelnemers en de aanwezigheid van veel supporters. Prijzen worden uitgereikt aan een bestuurslid van de betreffende vereniging.

Ter herinnering: deze prijzen komen uit de recette van de landelijke wedstrijden, waarvan we dit jaar maar 1 hadden i.p.v 2. Toch gaan we de prijzen uitreiken en hebben dit jaar dus een verlies. Maar we willen de wedstrijdsport in het geheel stimuleren en de marathon in het bijzonder, dus vandaar. (Moeten jullie wel komen!)