Ook C-rijders van HCA gaan voor topklassering in hun competitie

Ook voor de C-rijders staat de finalewedstrijd van de marathoncompetitie voor de deur. Op 5 maart strijden zij voor een mooie plek in het eindklassement. Bij de C2-rijders staat HCA’er Rutger Beekhuis op een 3e plaats. Voor hem is het zaak om de nummers 4 en 5 achter zich te houden. Bij de C3 staat HCA’er Tijo Bierman 2e in het tussenklassement met geringe voorsprong op nr. 3.

Philip van Aerssen staat bij de C2 8e en kan nog stijgen in het klassement. Vermeldenswaard is het feit dat Suzanne Mulder één van de vrouwen is die meedoet aan deze competitie. Ze staat 29e.

Maarten Hoekstra, Bram Ledeboer en Oscar Hinze bezetten bij de C3 respectievelijk de 7e, 8e en 9e plaats met onderling steeds een verschil van slechts 1 punt. Berend Schols staat 11e.