Spannende strijd bij Masters baanmarathons

De finale van de marathoncompetitie is op 19 maart a.s. De masters hebben nog twee wedstrijden te gaan. Het beloven spannende wedstrijden te worden, want de verschillen tussen de rijders in de tussenklassementen zijn soms zeer klein.

Bij de M1 gaat HCA’er Tonny van Vliet aan kop met slecht 0.2 pnt verschil op nr. 2 Stan Nelissen. Kees Hooft staat 5e, Elwin Swinkels 6e , Jan Hubert 8e, Bram Biesterveld 11e en Ron Hugtenburg 13e. Bij de M2 staat Simon Salomé op de 5e plek en Udo Meijer 7e. Frits Schalijk bezet de 17e plaats.