Spannende strijd bij 4 x 1,5 uur

pia meiring en udo meijer 4 x 15 2015

pia  meiring en udo meijer 4 x 15 2015Zondagavond 1 maart was er weer de 4×1,5 uur op de Jaap Edenbaan, er was veel wind maar gelukkig nog niet zo slecht als voorspeld. In het laatste kwartier van de wedstrijd begon het te regenen en, ik denk, 10 minuten na de wedstrijd windstoten, onweer en bakken regen. Zo’n bui tijdens de wedstrijd is einde wedstrijd, dus hebben we weer geluk gehad.

De teams waren tegen elkaar opgewassen je ziet in de uitslag teams met hetzelfde rondeaantal, dus die hebben elkaar allemaal in de gaten gehouden. Na afloop van de wedstrijd was het prijzenfestival in de Jaap, beschikbaar gesteld door restaurant Jaap en elke aanwezige rijder/ploeg ging met een prijs naar huis. Als er iemand overgeslagen is: we hebben nog wat over, dus meld dat dan even bij mij.

Alle dank aan de vrijwilligers: 29 rondetellers, de Guus en Cees in het wisselvak en 2 man administratie en de speaker, allemaal hartelijk dank voor jullie inzet.
Schrijf in je agenda: woensdag 18 maart marathonkampioenschap van Amsterdam met weer vele tussensprints en prijzen, dit maal gesponsord door de Amsterdamsche IJsclub. En tevens prijsuitreiking van het Amsterdamsche IJsclub clubklassement.
Foto’s van harte welkom op facebookgroep marathonschaatsenamsterdam

Naschrift Eva Teijsse:

Van de vele HCA’ers werd David Fischer met zijn team 2e en het team met Kees Hooft eindigde als 3e.

Voor een uitgebreid verslag van Marathonschaatsen Utrecht en alle uitslagen klik hier.