111-ronden op vrijdag 10 november!

De enige echte 111-ronden prestatietocht komt er weer aan! De datum is al geprikt, zet hem alvast in je agenda en schrijf je alvast in!

Datum: vrijdag 10 november 2023

Tijd: 23:11

De inschrijving staat open en de betalen voor niet-HCA leden doe je diret bij inschrijving! Het belooft prachtig schaatsweer te worden!

Op de ijsbaan krijg je de stempelkaart die je nodig hebt tijdens de “tocht”. Ga dan naar de Jaap Edenhal, rechts naast de ingang om je deelname veilig te stellen!

HCA leden die zich al hebben ingeschreven kunnen, op vertoon van de mail die je krijgt, een stempelkaart ophalen. HCA leden die nog niet hebben ingeschreven moeten nog wel even langs de inschrijftafel om zich te registreren.

Niet HCA leden die nog niet hebben betaald bij inschrijving moeten nog even langs om te betalen. Er is een pin automaat aanwezig, maar we adviseren om ook gepast geld mee te nemen (€5 pp). Heb je al betaald bij inschrijving, dan hoef je alleen nog je stempelkaart op te halen bij de balie in de Jaap Edenhal.

Inschrijven 111-ronden doe je hier