Baambrugse Dorpsloop 23 augustus a.s.

Baambrugge Dorpsloop2013
Baambrugge Dorpsloop2013Beste schaatsers,

Hoe is het met uw conditie?

Als IJsclub Baambrugge, organiseren we op vrijdagavond 23 augustus weer de Baambrugse Dorpsloop over 10 of 4 kilometer terwijl er voor de jeugd tot 10 jaar een run over 1 kilometer is. Graag nodig ik u uit voor deze loop, met in de regels zo’n 400 deelnemers. Informatie is te vinden op www.dorpsloopbaambrugge.nl  ook treft u daar een link naar de facebook pagina van de Dorpsloop waar momenteel elke dag de geschiedenis van de loop in beeld wordt gebracht. Inschrijven voor de 10 of 4 kilometer kan ook via deze site.

Nu inschrijven is goedkoper dan op de dag van het evenement, terwijl uw startnummer al klaarlicht in het Dorpshuis “De Vijf Bogen”. Op 23 augustus ligt uw startnummer dan, vanaf 18.30 uur,  klaar in het Dorpshuis “De Vijf Bogen” in Baambrugge. De 1 kilometer start om 19:05 uur, de 4 kilometer 19:30 uur en vijf minuten later de 10 kilometer. Op de 4 en 10 kilometer maken we dit jaar weer gebruik van de digitale tijdregistratie van Mylaps, de chip van dat systeem zit in uw borstnummer.Zie ik u op 23 augustus?

Met vriendelijke groet,

Dirk de Groot, voorzitter IJsclub Baambrugge
e-mail: info@ijsclubbaambrugge.nl site: www.ijsclubbaambrugge.nl of www.dorpsloopbaambrugge.nl