Doe mee aan de HCA-skeelertraining!

skeelertraining HCA

skeelertraining HCABeste schaatsers, Het schaatsseizoen zit er weer op. Wij van HCA hebben al enige jaren een skeelergroep en die zouden we dit jaar graag wat uit willen uitbreiden met wat meer deelnemers, zowel jongeren als ouderen, vanaf het jeugdschaatsen tot veteranen. We gaan trainen op de mooie skeelerbaan van IJSCLUB Baambrugge in Baambrugge. Deze is dan alleen voor de HCA geopend. We hebben weer een trainer bereid gevonden deze training / conditieverbetering te gaan geven.

De training zal gaan plaatsvinden op DINSDAG. De baan is open om 18.30 uur. De training zal starten om 19.00 uur en de baan is tot onze beschikking tot 20.00 uur, en als het kan kunnen we nog even door tot 20.30 uur.

De 1e les zal op 26 april gaan plaatsvinden en de training loopt door tot eind september.

Lijkt dit je leuk en zou je hieraan mee willen doen, geef je dan op. Wil je eerst een keer komen kijken of meedoen, dan is dat natuurlijk ook mogelijk.

Je kunt gewoon met je inline skates komen skeeleren. Een helm en pols- / kniebescherming zijn verplicht.

Voor opgaaf en informatie,

Willem en Josje Heikoop (bestuur)
hcajeugdschaatsen@hotmail.com