Drie evenementen IJsclub Baambrugge

IJsclub Baambrugge organiseert drie evenementen voor ‘jong en oud’: een mooie gelegenheid om je conditie op peil te houden of gewoon leuk om naar te komen kijken.

15 mei, aanvang 19.00 uur: KPN-inline Baancompetitie in Baambrugge, als onderdeel van de 4e Viks-on-Wheels. Kom kijken of neem deel aan deze spectaculaire tak van sport met de top van Nederland aan de start.

26 mei, aanvang 13.00 uur: Jeugd Skate Competitie in Baambrugge voor 6 tot 14 jarigen; echte skatewedstrijden voor de jeugd. Inschrijving clubgebouw IJsclub van 12.00 tot 12.45 uur.

7 juni, aanvang 19.15 uur: Tijdrit 13,6 km lang het Amsterdam-Rijnkanaal,  voor jeugd, senioren en masters. Inschrijving clubgebouw IJsclub van 18.30 tot 19.45 uur.

Voor meer informatie kijk hier.