Medewerking enquête onderzoek langebaan gevraagd

Laura Wijburg, stagiaire bij de KNSB, vraagt in de volgende brief jullie medewerking voor haar afstudeeronderzoek.

Geachte heer/mevrouw,

Mijn naam is Laura Wijburg en ik ben vierdejaars student Eventmanagement aan de NHTV in Breda. Momenteel loop ik stage bij de KNSB en ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek. Ik doe onderzoek naar de beweegredenen van mensen als het gaat om het bezoeken (of niet bezoeken) van langebaanwedstrijden (NK, EK, WK, World Cup). Hiervoor ben ik vooral benieuwd naar de mening van mensen die zelf schaatsen en (nog) nooit een langebaanwedstrijd hebben bezocht.

De mening van schaatsers die wel eens een langebaanwedstrijd hebben bezocht, is natuurlijk ook welkom!

Via onderstaande link komt u terecht bij de enquête. Het invullen van de enquête duurt slechts 5 minuten!

Met vriendelijke groeten,

Laura Wijburg