Triest bericht over Johan Piet

Johan20Piet20FEE
Johan Piet

Voor velen zal het een schok zijn, anderen wisten dat de gezondheid van ons HCA-lid Johan Piet de laatste weken snel achteruitging. Woensdag was Johan zo verzwakt en uitgeput dat hij is gevallen. Hij werd in het olvg opgenomen. Daar konden ze niet veel meer doen, behalve de pijn bestrijden. Gisteren ontvingen we van Jeannette het trieste bericht dat Johan die morgen in het olvg was overleden.

Johan trainde op donderdag 2 in de groep van Josje Heikoop. Hij was een beetje een einzelgänger, maar altijd in voor een goed gesprek. Johan was de laatste tijd heel open over zijn ziekte. Daardoor maakte hij het je makkelijk om met hem te praten als je hem belde.

We hopen dat Jeannette, Maartje, Peter en verdere familie troost vinden in de gedachte dat Johan nu van zijn pijn verlost is en dat hij de geboorte van zijn derde kleinkind nog heeft mogen meemaken. Johan wordt volgens zijn wens in besloten kring begraven.

Over Albert Gerritsen 64 Artikelen
Albert is een manus van alles en doet enorm veel vrijwilligerswerk. Naast voorzitter van de HCA doet hij hetzelfde bij de Baancommissie, de kampeervereniging "De Golfbreker" en blaast hij driftig mee in de locale fanfare.