KOM MEE SKATEN! Gratis trainingen voor de jeugd!

VIND JIJ SKATEN LEUK? Probeer dan nu gratis uit of inline skaten een sport voor jou is! Ontdek hoe leuk skaten en skeeleren is. Op donderdag 30 mei, 6 juni en 13 juni kan je gratis meetrainen met de stichting Snelrol op het parcours van wielervereniging ARC-Ulysses, sportpark de Weeren in Amsterdam-Noord. Alle kinderen van 6 tot 16 jaar zijn welkom.

Je moet wel je eigen materiaal meenemen; het is verplicht om een helm, en pols-, knie- en elleboogbescherming te dragen.

Tijdens de training is niemand anders op de baan. Het is dus een veilige omgeving voor inline skaten. Ouders / verzorgers zijn van harte welkom om naar de training te komen kijken. Bij voldoende belangstelling organiseren we het hele seizoen lessen.

Adres: Beemsterstraat 654, 1027 ED Amsterdam

Heb je nog vragen? Mail dan naar Henk Steenhuis: H.Steenhuis@Trouw.nl