Afsluiting en start 2024

Beste leden en donateurs,

Het jaar 2023 zit er bijna weer op, we nemen zeker de laatste weken afscheid met heel veel regenachtige trainingen. Ik heb op de dagen dat ik op de baan ben ook zeker de indruk dat veel mensen af en toe maar eens een training overslaan.
Helaas het is niet anders we starten als HCA in 2024 voortvarend met een HCA clubavond op 13 januari en de week erna 20 januari een altijd gezellige familieavond, ik ga duimen voor in ieder geval mooi weer.
Een uitje naar Leeuwarden is ook weer ingepland en u kunt zich NU al opgeven voor deze wedstrijd die is op 3 februari.
De wedstrijd in Leeuwarden is vanaf 20.00 uur tot rond 22.00 uur.

10 februari is er dan weer, op uitnodiging, onze interclub wedstrijd de

“Willem Augustin” bokaal”

We sluiten het seizoen daarna weer af met de clubkampioenschappen op 9 maart v.w.b. de HCA maar daarna zijn er natuurlijk ook nog de Kampioenschappen van Amsterdam, ik verwacht en hoop daar ook op een forse deelname van de HCA leden.

Resultaten

Her en der worden er door een aantal HCA leden prima resultaten behaald bij de diverse wedstrijden/kampioenschappen. We zijn daar als club natuurlijk trots op, we houden dat zoveel mogelijk bij maar er zijn vele goede resultaten (op gewestelijk, NK of EK niveau) waarbij we wel wat “hulp” kunnen gebruiken zoals ook onze Bas (v N) snel op het ijs en vlug met de woordjes dat ook af en toe doet. Jaap (vd Spek) heeft hierin ook een belangrijke rol maar geef gerust eens mooie resultaten door aan hem dan kan hij dat op onze site vermeld.

Een speciaal woord van dank is verder ook zeker op dit moment even aan Jaap en Danielle (Leijen) die mij samen veel helpen door de digitale vernieuwingen van het KNSB systeem, ik vorder langzaam maar gestaag in het systeem.

Kerst en Nieuwjaar

Voor nu wens ik U allen met uw dierbaren fijne kerstdagen en een voorspoedig maar vooral een gezond 2024, we zien toch, bijna dagelijks, om ons heen en soms heel nabij dat vooral dat laatste een dierbaar “iets” is in deze tijd, laten we dankbaar zijn als het “je deur” voorbijgaat.

Volgende week zijn er, buiten de dinsdag om, de gebruikelijke KNSB trainingsuren, kijk voor alle zekerheid anders even op de mooie site van de HCA.

Veel plezier bij ongetwijfeld het speciale kersteten,

Met vriendelijke groeten namens het bestuur,
Albert Gerritsen

voorzitter

Over Albert Gerritsen 64 Artikelen
Albert is een manus van alles en doet enorm veel vrijwilligerswerk. Naast voorzitter van de HCA doet hij hetzelfde bij de Baancommissie, de kampeervereniging "De Golfbreker" en blaast hij driftig mee in de locale fanfare.