20 januari: HCA Familie en Vriendenavond

Aan de stok

De 2e klassieker dit seizoen: de HCA familieavond waarbij je met het hele gezin, familie- of vriendengroep mee kan doen en waarbij iedereen evenveel mogelijkheden heeft om “de Cup” (zonder oren) te “winnen”. Tijdens de avond worden allerlei creatieve elementen van het schaatsen beoefend, zoals het groepschaatsen aan de stok, estafette en nog veel meer.

Vraag je familie of vrienden, stel een groep samen, geef de groep een mooie naam en meld de groep aan bij onderstaand e-mail adres!

Iedereen kan meedoen, dus ook mensen die niet aan wedstrijden deelnemen!

Super gezellig dus, doe mee en geef je groep op bij willem.heikoop@ziggo.nl