Anna en Valerie terug uit Heerenveen met clubrecord en PR’s

Ze zijn dan wel geen masters, maar toch reden ze een ‘masterwedstrijd’. De pupillen Anna van den Bos (B) en Valerie van Diepen (A) lieten onze familieavond schieten voor een mooie wedstrijd in Heerenveen georganiseerd door schaatscircuit.nl, de organisatie voor de masters. Ze reden beiden een 100m, een 300m en een 500m.

Anna haalde een PR op de 100m met 12.11 en Valerie een PR op de 300m (31.34). Op de 300m verbeterde Anna bovendien het pupillenclubrecord dat sinds 2008 op naam van haar zus Lisa stond, van 29.28 naar 28.64. Dames, van harte gefeliciteerd met deze masterprestaties! Klik hier voor de uitslagen.