Een pleister op de wond!! Wedstrijd in Hoorn

Albert Gerritsen

Inschrijving open van AM008 Selecties in Hoorn vanaf Pupil A.

Het begint bijna een (slechte) gewoonte te worden. De eerste HCA avond van het seizoen valt weer in het water. Nog erger, we hebben amper 1 keer op het ijs gestaan en het is alweer beton geworden. Er wordt druk gegraven en gezocht maar zoals dat heet “ het lek is volgens mij nog niet boven”. De wedstrijd van zaterdag was een combinatie van HCA-avond met aansluitend vele selectieleden van de baancommissie. We hebben uiteindelijk als baancommissie ijs kunnen regelen in Hoorn.

Er is best wel ruimte over, de wedstrijd duurt van 19.30 uur tot 22.00 uur. Daarom heeft het bestuur van de HCA besloten de aanvullende tijd te betalen zodat er op deze wijze toch een (ik denk) 20 tot 25 leden even de sfeer van een wedstrijd kunnen proeven, een mini HCA avond zeg maar.

Bart Postma zal de wedstrijd gaan openzetten voor HCA leden en we hanteren maar het principe wie het eerst inschrijft heeft geluk. Er zijn aan het deelnemen GEEN kosten verbonden die neemt de HCA voor zijn rekening.

Ik hoop dat er velen gebruik van zullen maken maar nogmaals de tijd is niet zo riant als bij een echte HCA avond. Ik laat dat graag aan Bart over waar de grens ligt, hij heeft daar veel meer kijk op als uw voorzitter

Met vriendelijke groeten en tot hopelijk in ieder geval ergens volgende week op het ijs en anders de HCA-avond van 12 november.

Albert Gerritsen

voorzitter HCA

Over Albert Gerritsen 64 Artikelen
Albert is een manus van alles en doet enorm veel vrijwilligerswerk. Naast voorzitter van de HCA doet hij hetzelfde bij de Baancommissie, de kampeervereniging "De Golfbreker" en blaast hij driftig mee in de locale fanfare.