Eerst blaadjes rapen, dan op naar een baanrecord en twee clubrecords

Annette Gerritsen raapt bladeren

Annette Gerritsen raapt bladerenAfgelopen zondag werden er op de Jaap Edenbaan supersprintwedstrijden (100 en 300m) gehouden. De omstandigheden waren erbarmelijk door het zachte weer en de voortdurend vallende bladeren. Omdat het risico van vallen groot was, voelden de rijders zich genoodzaakt eerst blaadjes te rapen. Zo ook Annette Gerritsen. Na gedane arbeid reed ze in rap tempo naar twee clubrecords en een baanrecord.

Annette Gerritsen rijdt club baanrecordsHaar 100m van 10.86 was goed voor een baanrecord en een clubrecord bij de senioren. Het baanrecord stond sinds 12-12-99 op naam van Cindy Groen, het clubrecord sinds 2002 op naam van Daphne Postma. Ook het clubrecord senioren op de 300m werd verbeterd tot 26.66. Dit stond sinds 2003 op naam van Daphne Postma.

Foto’s Ans Gerritsen