HCA-pupillen A strijden met elkaar tijdens gewestelijke wedstrijd

In Amsterdam deden de pupillen A Femke de Boer, Daan Louwerse, Daan van der Vliet en Jordy van Wijnbergen 12 december jl. mee aan een gewestelijke wedstrijd. Het leek wel alsof zowel Femke de Boer en Daan Louwerse, als Daan van der Vliet en Jordy van Wijnbergen een onderlinge strijd uitvochten.

Femke en Daan Louwerse werden op de 500 respectievelijk 14e 15e en op de 1000m 14e en 13e. In het eindklassement haalden ze ook de 14 en 13e plaats. Daan van der Vliet en Jordy behaalden op de 500m achtereenvolgens de 18e en de 27e plaats en op de 1000m de 26e en de 20e plaats. Zij werden in het eindklassement 23e en 24e. Klik hier voor de uitslagen.