HCA’ster Jip van den Bos zondag in de vrouwenkoers op de Champs Elysées!

Jip van den Bos middenvoor op NK2016

Jip van den Bos gaat met haar wielerploeg Parkhotel Valkenburg naar Parijs om op de finaledag van de Tour de France, a.s. zondag 24 juli, deel te nemen aan La Course. Dit is een dameskoers op het hoogste niveau waar al wereldtoppers aan de start zullen staan. In afwachting van de finish van de Tour de France zullen de dames voor de derde keer hun eigen wedstrijd rijden.

De eerste keer ging de overwinning naar Marianne Vos en vorig jaar won Anna van der Breggen. Dit jaar zullen de dames 13 rondjes van een kleine 7 km rijden tussen de Arc de Triomph en de Place de la Concorde. De start is om 13.15 en rond een uur of 15.00 uur wordt de finish verwacht. Ook de Course is te volgen via de TV. Klik hier voor meer informatie.