Jip van den Bos op EK Wielrennen 2017 terug van weggeweest

Bij de wegwedstrijd van het EK Wielrennen voor rijders onder 23 jaar op 4 augustus jl. in Herning (Denemarken) heeft Jip van den Bos een prachtige resultaat behaald: een 12e plaats. Dit is na de operatie aan haar gebroken pols een mooie opsteker voor de rijdster van Boels Dolmans Cycling Team. Aan de wedstrijd over 100,5 km deden 86 rijders mee. De gemiddelde snelheid was 39,5 km per uur.

Op de foto Jip rechts.

Uitslag

Als je wilt weten hoe de voorbereiding van Jip verliep, lees dan haar Blog