Pupil A Yael Prenger rijdt club- en baanrecord

Yale Prenger actie2

Yale Prenger actie2Yael Prenger heeft afgelopen zondagmorgen 21 februari 2016 tijdens wedstrijden op de Jaap Edenbaan tijdens haar 2e 100m het club- en baanrecord voor meisjespupillen verbeterd. Ze reed 11.72.

Dat is een verbetering van haar eigen clubrecord dat op 11.86 stond en gereden werd in Heerenveen op 9 januari jl.. Bovendien is het een verbetering van het baanrecord dat sinds 11 maart 1999 (!) met 11.93 op naam stond van Annette Gerritsen. Proficiat Yael!